- Linux10 december 2017 om 13:29
Beste mensen, sinds gister kwam ik achter dat ik een knobbel op mijn grote teen, het is niet pijnlijk, niet rood en kan gewoon mijn schoenen gebruiken, de knobbel is wel erg hard , maar vind het zo raar dat dit ineens is ontstaan, want zag het gister toevallig en vandaag voelde ik wel een klein beetje druk in mijn schoen want er is iets minder ruimte, ga morgen maar de huisarts , maar heb heel internet gezocht en mijn probleem is juist niet kwaadaardig, mijn probleem lijkt erg op hallux valgus maar ik heb geen rode zwelling
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 december 2017 om 13:41Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Maar eens afwachten wat de huisarts ervan zegt als die ernaar gekeken heeft
ReagerenLinux14 december 2017 om 13:10Nou de huisarts geeft inderdaad aan het het een bulion is , en volgens hem kan het jaren duren voordat je dit krijgt, maar ik heb het echt sinds het weekend gezien, lees op internet dat meestal mensen pijn hebben, maar dat heb ik niet, kan alles doen, alleen voel ik we dat mijn rechter schoen beetje strakker zit, volgens huisarts is het niks en kan ik het zo laten, pas als het groter word moet ik terugkomen, dus weet niet wat ik ju moet doen, is dit een begin fase en word het later juist pijnlijk, wat kan ik nu al doen om het niet groter te laten worden…. misschoen moet ik een x ray uitvoeren om te kijken , hoe ernstig het eigenlijk is
Reageren