Zoeken Vraag het forum

Spaakverwonding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Vera

Ik zat laatst achterop een fiets bij een vriend van mij. Door een rare bocht vloog mijn voet tussen de spaken. Toen we tot stilstand waren gekomen deed het erg veel pijn maar ik ben niet zo’n klager. Ik huppelde even en liep daarna verder (met in mijn achterhoofs gewoon blijven bewegen dan wordt het ook niet stijf en extra pijnlijk). Het deed wel pijn tijdens het lopen maar ik ben gewoon door gegaan met mijn dag. Toen ik thuis kwam zag ik pas dat mn sok en daaronder ook mijn hiel gehoorlijk open lag. Ik heb dit schoongemaakt en ben gaan slapen. Vandaag was het behoorlijk blauw en dik. Kan er wel op strompelen als ik op mn teen sta maar sokken en schoenen aan doet veel pijn. Is er reden om naar een dokter te gaan voor een foto? Dit hoor ik van veel mensen.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het inderdaad goed is om even naar de dokter te gaan.

Reageren
Reageer op: Spaakverwonding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.