- Ruyter8 juli 2016 om 09:19
Gister ben ik verkeerd terecht gekomen met mijn rechtervoet. Ik kon er direct niet meer oplopen. Ik ben vanacht naar de huisartsenpost gegaan daar hebben ze niet naar me voet gekeken ik moest direct een foto laten maken. Gelukkig niets gebroken dus moest ik naar mijn huisarts voor verder onderzoek. De assistent zei dood leuk tja een verstuikte enkel doet nou eenmaal pijn Maarja gewoon erop lopen hoor (wat begrijpt ze niet van dat ik er niet op kan staan…? Ik heb al eerder mijn enkelbanden van deze voet gescheurd.. Toen het gebeurde hoorde ik dat er iets scheurde of brak (nu blijkt niets gebroken natuurlijk) maar wat moet ik nu doen ik heb echt heel veel pijn herkent iemand dit zie afbeeldingen
1 reactieReagerenJohn (moderator)
8 juli 2016 om 10:06[quote]De assistent zei dood leuk tja een verstuikte enkel doet nou eenmaal pijn[/quote] Daar zit natuurlijk wel wat in maar het is wel erg kort door de bocht.
Reageren
Ik zou toch maar terug gaan en verlangen dat de huisarts hier naar kijkt. Het is toch mogelijk dat er een enkelband is gescheurd