- Wersin4 augustus 2017 om 14:44
Goede dag meneer/mevrouw,
Mijn rechter enkel loopt vaak knaken zonder pijn, maar hier valt iets raar tegen namelijk wanneer ik mijn rechter voet beweeg, merk ik dat mijn rechter enkelgewricht soort beweging maakt dat bij mijn linker voet normaal hoort niet te kanaken of z’on beweging hoort te maken.
Ik werd vorige jaar doorverwezen naar ziekenhuis om daar een stressfoto van mijn rechter voet laten maken. Na een tijdje wachten kreeg ik de eind conclusie hierover en het bleek dat er niks aan de hand was met mijn rechter voet.
Ik moest hierna naar fysiotherapie om te laten kijken of hen iets voor mijn kunnen betekenen. Na paar keer behandelingen kwamen ze er achter dat er gewoon normaal is hoe het bij mijn rechter voet zit.
Ik ben vandaag weer bij de huisarts geweest om te vragen of het geen invloed zou hebben op mijn rechter voet in de toekomst.
De dokter heeft tegen mij gezegd van” nee het zou geen invloed op je rechter voet hebben. Knaken aan je rechter voet betekent niet dat je voet slechter word of een slechte teken geeft”
Ik ben hiervoor geadviseerd om push brace light te gebruiken om de stabiel aan mijn voet te verbeteren en of ik weer naar fysiotherapie zou moeten gaan.
En mijn vraag is: als ik ooit van plan ben om te gaan fitnessen zou het dan invloed hebben op mijn rechter voet of zou het geen invloed hebben in de toekomst als mijn rechter enkel steeds zo blijft.
Want ik vrees me af en toe of ik enigst mens ben met dit last.
Met vriendelijke groeten,
Wersin
1 reactieReagerenJohn (moderator)
4 augustus 2017 om 14:54Ik zie niet meteen een reden waarom dat invloed zou moeten hebben. Je kunt uit voorzorg sowieso de brace gebruiken
Reageren