- Bezorgd24 mei 2017 om 22:39
vandaag maak ik iets bizars mee!
Ik heb gewoon gewerkt (ik werk in de schoonmaak) en later op de dag gewoon me ding gedaan thuis en even wat gereden in de auto met me kind. Ik stap uit en doe de deur dicht van de auto en prompt voel ik een pijnlijke steek in me ringvinger! Heb ’t niet gestoten en het ziet er al helemaal niet gek uit. Niet rood niet gezwollen. Het deed zo pijn dat ik mijn kindje niet eens uit de auto kon halen. Ja met 1 hand maar dat was drama. ’t gekke is dat ik ineens pijn had dus niet gestoten ofzo. Als ik mijn hand plat strek voel ik irritatie maar niet echt veel maar zodra ik m dicht knijp voel ik zo een verschrikkelijk pijn in de vinger die uitstraalt naar ’t midden van me hand echt zo gek.. 🙁 en af en toe als ik iets probeer te pakken precies hetzelfde ook voel ik nu ineens dat ik zonder handeling pijn heb. Ik heb uit voorzorg de spoed gebeld en die zei dat ik het maar moest aankijken..
Ik schrik hier wel van wat zou dit kunnen zijn? Mevrouw van de spoed werd ik ook niet echt wijzer van
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 mei 2017 om 22:47Waarschijnlijk toch een pees verrekt met een bepaalde beweging. Als de klachten aanhouden, ga dan naar een fysiotherapeut of eventueel naar de spoed als de klachten erger worden
ReagerenBezorgd24 mei 2017 om 22:59Een pees? Omg 🙁
Reageren