Zoeken Vraag het forum

Pijn in vinger/hand en arm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Naaz

Hee,

Gisteravond overkwam mij iets vreemds, wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Tijdens het eten kreeg ik opeens veel jeuk aan mijn middelvinger (links). Terwijl ik zo terug krabte, voelde ik dat mijn vinger echt heel heet werd qua temperatuur. Echt heel heet en rood ook. Ik heb het toen gekoeld met koud water, maar dat hielp niet echt.

Het bleef echt jeuken, en ik dacht dat het eczeem ofzo is (heb daar wel eens last van) dus heb daarna mn vingers met zo een zalfje daarvoor ingesmeerd. Nadat ik dat had gedaan, zag ik opeens dat heel mijn middelvinger opgezet is en ik in het midden een bult had gekregen? Het was echt dik. Ik kon deze vinger ook amper bewegen. Ook zag ik dat mijn ader op mn handrug (die naar mn middelvinger toe gaat) helemaal rood was geworden en bij de binnenkant van mijn pols ook. Na een tijdje begon de pijn naad heel mijn hand te gaan en kon ik deze niet gebruiken. De pijn verspreidde zich vanuit mijn vinger, naar mijn hand toe, en daarna daar hoor heel mijn arm heen.

Ik had opeens geen kracht meer in heel mijn arm en kon het amper gebruiken of bewegen. In de nacht heb ik er wel veel last van gehad omdat ik daardoor niet goed kon slapen. Op dit moment is mijn vinger weer normaal, en heb ik niet geen pijn meer.

Maar ik vraag ik me wel af, wat was dit eigelijk en hoe is dit ontstaan? Is er iemand die dit misschien weet en mij verder kan helpen?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk te zeggen zo. Misschien een zenuw geirriteerd

Reageren
Reageer op: Pijn in vinger/hand en arm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.