- Anoniem14 september 2015 om 10:49
hallo
ik heb een buur die rugklachten heeft en pakt nu al meer dan drie maanden dafalgan codeine en ik begin mij zorgen te maken dus ik vraag
wat info bij de huisarts en die vertelde mij dat hij verslaaft is aan die dafalgan codeine hij komt ook naar de huisarts waar ik info ben gaan vraag en hij zei ook als hij bij hem binnen kwam dat hij direct naar die dafalgan codeine vroeg om voor te schrijven en de dag na ik die info ben gaan vragen is hij naar een andere huisarts gedaan omdat nog is te laten voor te schrijven dus vorig week heeft hij twee dozen kunnen laten voorschrijven door twee verschillende dokters dus die dokter waar ik de info ben gaan vragen ging dat al niet meer doen die hem naar het ziekenhuis sturen nu voor een ct scan te laten nemen maar mijne buurman vind dat niet nodig dus neem gewoon verder zijne dafalgan wat veroorzaakt het als je sebiet jaren 6 keer per dag dafalgan codeine neemt1 reactieReagerenJohn (moderator)
14 september 2015 om 15:49In ieder geval een codeine verslaving die net zo erg is als andere drugsverslavingen. Daarnaast is het natuurlijk slecht voor de lever en de nieren.
Reageren