Home / Gezondheidsproducten en voeding / strepfen keel pastilles.
Hallo ik heb al een aantal dagen een stevige verkoudheid en keel pijn ik nam daartegen kruidvat paracetamol 2x500mg sochtends half 7 en smiddags 1 uur voor 2 dagen dat hielp redelijk om toch te kunnen blijfen werken. Nu kwam mijn moeder met strepfen na de boodschappen. Die moest ik proberen dus ik neem er een en ga weer verder met waar ik mee bezig was. Opeens kreeg ik zweet handen en voeten dus ik lees die bijsluiter en schrik me rot ik zit nu gwn met paniek beven zweten op de bank van 1 pilletje. Slik dus al 2 dagen paracetamol en dan lees je dat je bij die pillen dat niet mag nemen. Nu 2 uur later is de pijn al weer terug maar zit ik te beven als en malle kan zijn dat ik gwn een paniek aanval heb daar heb ik ook last van mja voel ook een raar gevoel / pijn rechts van me borstbeen en pijn net onder me oren / kaak
Iemand help hoe gevaarlijk zijn die pillen? Ik heb al tijden pijn klachten in mijn borst en de arts heeft mij Verzekerd dat het niet mijn hart zou zijn.,ik ga morgen zowizo naar de dokter.
De
Volgens mij staat er in de bijsluiter geen waarschuwing voor paracetamol.
Het kan zijn dat je overgevoelig bent voor de strepfen. Maar van een zuigtablet lijken me de klachten toch wat heftig. Dus waarschijnlijk een combinatie van ween paniekaanval en koorts. Overleg het morgen maar even met je huisarts.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!