- Jenna2 juli 2011 om 13:01
Hallo,
Ik vroeg me af in hoeverre afslankkoffie (GreenCoffee for Slimmers) die de volgende ingredienten bevat: Coffee Arabica, Ganoderma Lucidum (Lingzhi), Rose Powder, Cassia Senna en Dietary Fibre (Glycine Max)gezond/ schadelijk kan zijn. Ik ben 30 jaar, zonder gezondheisklachten. Ik weeg 73 kilo bij een lengte van 1.68. Graag wil ik een aantal kilo’s afvallen.
In afwachting van uw reactie.
Groet,
Jenna
3 reactiesReagerenAnoniem2 juli 2011 om 17:27Het is schadelijk voor jouw portemonnee. je kunt veel beter meer gaan bewegen en minder gaan eten. Kost je niets extra. Dit soort afvalproducten is onzin!
Reagerenbrenda a3 juli 2011 om 11:15inderdaad onzin en gevaarlijk, heb al eens gereageerd op zo’n vraag op het forum, zoek maar eens op.
Reageren
je bent niet zo heel zwaar, dus gewoon iets minder eten, misschien alleen even snoep en frisdrank laten staan en meer bewegen.
groetjes, BrendaAnoniem3 juli 2011 om 17:59Afslank pillen gevaarlijk of juist niet?
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Overige-onderwerpen/177237-Afslank-pillen-gevaarlijk-of-juist-niet.html