Zoeken Vraag het forum

Orlistat

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Louise

Hallo allemaal, ik ben de voorbije maanden op eigen kracht 15kg verloren. Nu begint het echter wat vast te lopen, en ik zou wel eens een duwtje in de rug kunnen gebruiken. Een vriendin heeft me Orlistat aangeraden. Wat is jullie ervaring hiermee? Uiteraard blijft een gezond dieet en beweging de sleutel tot succes, maar een klein duwtje id rug zou wel welkom zijn. Blijven de kgs dan ook weg, of veroorzaakt dit dan een jojo effect? Zij is er nu bijna 10 kg door verloren op een maand tijd (in combinatie met sport en gezond eten), wat me wel veel lijkt voor gezond te zijn…
    Is dit te vertrouwen wanneer je een hormonaal spiraal hebt? Ik kan id bijsluiter enkel waarschuwingen vinden voor orale anticonceptie tot nu toe.

Reageer op: Orlistat
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.