Zoeken Vraag het forum

Ik weet niet wat ik heb

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Floor

Nou de laatste tijd heb ik erg veel dorst maar ik ga niet zo snel naar de wc en als ik naar de wc ga plas ik grote hoeveelheden plas en vaak voel ik me heel erg vrolijk en daarna weer down vaak voel ik me misselijk voor het slapen gaan. Me moeder zei dat het diabetes kan zijn maar ik wil maar niet naar de dokter kan iemand uitleggen wat het is?

3 reacties
    Reageren
    Floor

En oohja ik heb de laatste tijd vaak ook steek onder me ribben dat terwijl ik niet beweeg

Reageren
    John (moderator)

Ga toch maar eens naar de huisarts met de klachten. Zonder enig onderzoek is daar niets over  te zeggen

Reageren
    Catootje

Misschien dat je voeding een rol speelt. Teveel koolhydraten eten kan klachten geven en dorstig maken. Tekorten aan bepaalde stoffen kunnen ook klachten geven.

Reageren
Reageer op: Ik weet niet wat ik heb
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.