- poelman13 augustus 2010 om 20:34
Ik heb heel veel last van mn gewrichten en overweeg mischien een supplement daarvoor aan te schaffen.Lees een hoop verschillende berichten hier over.Wat is nou een goed supplement voor je kraakbeen,pezen enz.En wat zou er allemaal in moeten zitten.In ieder geval een goede kwaliteit glucosamine en chondroitine neem ik aan ? Welk merk is het beste ? Bijvoorbeeld Artho-5.Is dat wat?
3 reactiesReagerenbrenda A13 augustus 2010 om 22:52goed merk zoeken, dus inhoudstoffen vergelijken.
Reageren
ik gebruik zelf van Orthica.: Glucosamine compleet.
groetjes, BrendaAnoniem13 augustus 2010 om 22:55Ik zou je adviseren voor de bekende merken te kiezen. Waar ga je het trouwens voor gebruiken? Heb je goede voorlichting gehad van jouw huisarts?
Reagerengreta3 september 2010 om 19:02Er is een nieuw middel wat nog in de onderzoeksfase
zit en fantastich helpt bij (oa) spier en gewrichtsklachten, ik merk zelf duidelijk verschilHet heet “lage dosis Naltrexon”
googel maar eens naar “low dose Naltrexone”
onderszoek heeft uitgewezen dat het heel goed helpt bij oa fybromyalgieEn het gaat hier om een lage dosis, niet om de normale dosis Naltrexon
Reageren