• #1

    Goedendag,

    Ik heb nu een aantal behandelingen gehad en heb nu 2x zo'n heftige reactie gehad op mijn darmen. Het begint met lage rugpijn, dat houd 2 dagen aan. En zomaar uit het niets moet ik naar de toilet en begin ik zo erg te zweten dat de druppels over mijn hoofd lopen. Er komt maar niks en moet steeds kokhalzen en heb verschrikkelijke krampen in mijn buik en darmen. Ze hebben me van de toilet moeten afhalen want ik kan dan niks meer. Daarna is de lage rugpijn ook weg en een uurtje later is er niks aan de hand. Kan dit met de behandeling hebben te maken?

     

    Vriendelijke groet Mirjam

    Reactie
    #2

    Dat zou kunnen. Bespreek het met de therapeut

    Reactie
    #3

    Zo'n behandeling kan wat in gang zetten. Emoties sla je op in je lichaam dus die kunnen eruit komen. Je moet je er wel prettig bij blijven voelen. Zou zorgen dat je goed contact houdt/krijgt met je lichaam. En ik ben wel voorstander van ook het lichamelijke stuk aan te pakken, zoals met de juiste voeding, wat voedingssupplementen, misschien wat voor je darmen.

    Reactie
Reageer op: BSR
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief