- visje1233 juli 2015 om 18:18
Hoi Tandor!
Sinds een paar maanden merk ik dat ik hele zere borsten heb. Het viel mij op dat het steeds is voor ik ongesteld word. Eerst was het 2 dagen voor.. dan een week, nu 2 weken voor de menstruatie. Vooral 2 dagen voor ik echt ongesteld ben ik het op zijn top en doet zelfs streling pijn, bh uittrekken is erg pijnlijk! Ook dit hevige gevoel begint langer te duren, nu soms een week voor ik het ben dat het hevig pijn doet. Wanneer ik begin te vloeien is de pijn ook direct weg! Wat is dit en wat kan ik er tegen doen? Paracetamol werkt natuurlijk niet tegen de hele dag zere borsten 🙂 Vitamines? plant aardig? roept u maar 🙂
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 juli 2015 om 21:03Dat heeft dan toch duidelijk iets met je hormonen te maken. Het zijn menstruatie klachten. Gebruik je de pil?
ReagerenAnoniem17 oktober 2015 om 08:55Op zich is het normaal als ze wat opgezwollen zijn maar als het erger dan anders is kan het te maken hebben met oestrogeendominantie, een probleem dat veel vrouwen hebben. Dit is te behandelen door de voeding onder de loep te nemen en eventueel progesteroncrème.
Reageren