Zoeken Vraag het forum

problemen met borsten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo.
    Toen ik jong was had ik ingetrokken tepels. In de puberteit is dit minder geworden en zijn ze nu alleen nog maar af en toe ingetrokken. Ook zijn de tepels een beetje gebarsten en droog en het ziet er niet zo uit zoals het hoort. Met af en toe pus achtige afscheiding. Alleen het volgende probleem is dat ik in beide borsten meerdere bulten heb. Ik heb zelf over mastopathie gelezen en denk ook dat dit het zou kunnen zijn. Alleen durf ik niet naar een dokter toe en al helemaal niet omdat er dan wss een mammogram moet plaatsvinden. Wat zou dit kunnen zijn?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Voordat je nou aan mastopathie gaat denken, dat toch wat andere klachten kent, zullen we de meest voor de hand liggende oorzaak maar eens nemen. Opgezette of ontstoken melkkliertjes of talgkliertjes.
    Ga met de klachten naar je huisarts.

Reageren
    Anoniem

Ja alleen het probleem is dat ik me niet durf bloot te geven bij een dokter.
    Ik heb btw deze klachten al heel lang

Reageren
    John (moderator)

Je hebt een pusachtige afscheiding en klachten. Die gaan niet vanzelf over, je zult toch een keer naar je huisarts moeten. En die heeft vast en zeker vaker borsten gezien. Daar hoef je je niet voor te schamen.

Reageren
    Anoniem

bedankt voor je reactie
    is zoiets ook beinvloedbaar op de groei van je borsten?

Reageren
    John (moderator)

Op de groei zelf niet zo maar ze kunnen wel littekens achterlaten als ze onbehandeld blijven of zelfs nog erger worden.

Reageren
Reageer op: problemen met borsten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.