- Anoniem14 januari 2015 om 20:27
Hallo.
Toen ik jong was had ik ingetrokken tepels. In de puberteit is dit minder geworden en zijn ze nu alleen nog maar af en toe ingetrokken. Ook zijn de tepels een beetje gebarsten en droog en het ziet er niet zo uit zoals het hoort. Met af en toe pus achtige afscheiding. Alleen het volgende probleem is dat ik in beide borsten meerdere bulten heb. Ik heb zelf over mastopathie gelezen en denk ook dat dit het zou kunnen zijn. Alleen durf ik niet naar een dokter toe en al helemaal niet omdat er dan wss een mammogram moet plaatsvinden. Wat zou dit kunnen zijn?5 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 januari 2015 om 20:41Voordat je nou aan mastopathie gaat denken, dat toch wat andere klachten kent, zullen we de meest voor de hand liggende oorzaak maar eens nemen. Opgezette of ontstoken melkkliertjes of talgkliertjes.
Reageren
Ga met de klachten naar je huisarts.Anoniem14 januari 2015 om 20:55Ja alleen het probleem is dat ik me niet durf bloot te geven bij een dokter.
Reageren
Ik heb btw deze klachten al heel langJohn (moderator)
14 januari 2015 om 21:44Je hebt een pusachtige afscheiding en klachten. Die gaan niet vanzelf over, je zult toch een keer naar je huisarts moeten. En die heeft vast en zeker vaker borsten gezien. Daar hoef je je niet voor te schamen.
ReagerenAnoniem14 januari 2015 om 22:46bedankt voor je reactie
Reageren
is zoiets ook beinvloedbaar op de groei van je borsten?John (moderator)
14 januari 2015 om 23:01Op de groei zelf niet zo maar ze kunnen wel littekens achterlaten als ze onbehandeld blijven of zelfs nog erger worden.
Reageren