- Anoniem4 januari 2015 om 01:30
Hallo,
Sinds mijn twaalfde heb ik last van gynaecomastie aan mijn linkerborst. Inmiddels ben ik 18 en heb het nog steeds last van. Ik lees overal dat het 1 of 2, soms 3 jaar aanhoudt en dan vanzelf weer verdwijnd, maar ik heb er al 6 jaar last van en zie geen verandering. Ik weet dat het nog kan veranderen aangezien ik nog wel officieel in de pubertijd zit, maar vind het toch lang duren. Ik ben ook al enkele keren naar de dokter geweest en die zegt dat ik nog maar moet afwachten. Hebben anderen hier ook zo lang last van?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 januari 2015 om 09:566 Jaar is wel lang. Maar het kan.
Reageren
Als je er wat aan gedaan wilt hebben moet je toch niet al te lang meer wachten. Ik zou dus terug gaan naar je huisarts en een verwijzing vragenAnoniem4 januari 2015 om 11:49Bedankt voor het antwoord! Maar waarom niet meer lang wachten voor een behandeling?
ReagerenJohn (moderator)
4 januari 2015 om 15:58[quote]Ik weet dat het nog kan veranderen aangezien ik nog wel officieel in de pubertijd zit[/quote] Die puberteit is zo voorbij. En je wilt er graag vanaf.
ReagerenAnoniem4 januari 2015 om 17:16Ah zo bedoel je. Ik ga binnenkort maar weer eens naar de dokter dan..
Reageren