- Anoniem20 december 2014 om 21:36
ik heb een vraag ik heb cup d/e en het is moeilijk om een goede bh te vinden heb al meerdere merken geprobeerd maar of omtrek klopt niet of de cup is te groot of te klein nu heb ik een bh gevonden bij hunkemoller als ik recht op sta zit hij perfect ma zodra ik ga zitten staat hij een beetje open bij het bovenste stuk van de bh waar het haakje zit is dit normaal als je zit ?
1 reactieReagerenAnoniem21 december 2014 om 09:38Met een grote cup is het inderdaad vaak lastig een goede bh te vinden, hier een paar tips:
Reageren
– bij hunkemoller kan je het personeel altijd om hulp vragen, zij meten je omtrek en kunnen zo berekenen wat de perfecte maat is voor jou. Aan de hand van de vorm van je borst kunnen zij ook advies geven wat de beste pasvorm is voor jou. Ze hebben 4 verschillende pasvormen, en alle bh’s hebben een labeltje waar opstaat welke pasvorm het is.
– niet-voorgevormde bh’s zitten altijd het best, zeker bij grote cups! Voorgevormde bh’s passen zich niet aan aan je vormen en zitten meestal niet lekker, en voor het minste dat je beweegt of van houding verandert vallen je borsten eruit.
Ik weet niet precies wat je bedoelt met dat je bh open gaat staan als je gaat zitten, maar het klinkt in ieder geval niet zoals het hoort. Het beste is dat je bh altijd mooi aansluit en je borsten goed ondersteunt, in welke houding dan ook! Als het een voorgevormde bh was, probeer dan eens een niet voorgevormde. Als het een niet-voorgevormde was, dan moet je misschien eens een maatje kleiner proberen.
Succes!