Zoeken Vraag het forum

Borsten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • wil liever anoniem blijven

Hallo ik ben een meisje van 14 en ik heb al borten ik ben met me 12e voor het eerst een bh gedragen alleen mijn borsten zijn heel raar ze zijn groot voor me levetijd me tepels zijn altijd opgezwolen en als ik een keer spring gaan ze al openeer ik schaam me hier kapot van en ik weet ook niet zo goed welke maat cup ik nodig heb voor me bh want 80 B is weer te klein want als ik buk dan komn me tepels er uit en maat 85 B is juist weer veel te groot helpppppppppppppppp wat moet ik nu:S:S:S:S

1 reactie
    Reageren
    Amanda

Je hoeft je echt niet voor je borsten te schamen hoor, het hoort er nu eenmaal bij.
    Ik raad je wel aan eens naar een goede lingerie zaak te gaan om je BH-maat daar te laten opmeten, op die manier krijg je tenminste een BH die goed past. Omdat je natuurlijk nog in de groei bent zal kan je dat het beste elke keer laten doen als je oude bh niet goed meer zit.
    Het is ook zo dat BH van sommige merken anders zitten, maar kijk altijd voor een BH die goed ondersteunt, waar je borsten niet uitvallen of eruitzien alsof ze eruit geperst worden. Ook moet de band strak genoeg zitten aan zowel aan de voor- en achterkant op gelijke hoogte zitten.

Reageren
Reageer op: Borsten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.