- wil liever anoniem blijven10 augustus 2008 om 18:49
Hallo ik ben een meisje van 14 en ik heb al borten ik ben met me 12e voor het eerst een bh gedragen alleen mijn borsten zijn heel raar ze zijn groot voor me levetijd me tepels zijn altijd opgezwolen en als ik een keer spring gaan ze al openeer ik schaam me hier kapot van en ik weet ook niet zo goed welke maat cup ik nodig heb voor me bh want 80 B is weer te klein want als ik buk dan komn me tepels er uit en maat 85 B is juist weer veel te groot helpppppppppppppppp wat moet ik nu:S:S:S:S
1 reactieReagerenAmanda11 augustus 2008 om 14:41Je hoeft je echt niet voor je borsten te schamen hoor, het hoort er nu eenmaal bij.
Reageren
Ik raad je wel aan eens naar een goede lingerie zaak te gaan om je BH-maat daar te laten opmeten, op die manier krijg je tenminste een BH die goed past. Omdat je natuurlijk nog in de groei bent zal kan je dat het beste elke keer laten doen als je oude bh niet goed meer zit.
Het is ook zo dat BH van sommige merken anders zitten, maar kijk altijd voor een BH die goed ondersteunt, waar je borsten niet uitvallen of eruitzien alsof ze eruit geperst worden. Ook moet de band strak genoeg zitten aan zowel aan de voor- en achterkant op gelijke hoogte zitten.