Zoeken Vraag het forum

Striae door actibioticagebruik?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Vraagje: kan doxycycline (antibiotica dus) zorgen voor borstgroei? Ik heb namelijk kleine paarse/rode strepen op één borst. Het heeft erg veel weg van striae. Weet bijna zeker dat dat het is. Maar het verraste me een beetje, omdat ik niet ben aangekomen geloof ik en qua leeftijd is borstgroei ook niet logisch.
    Kan dit door antibiotica komen? Ik heb geen last van die striae en weet dat het heel onschuldig is. Maar ik vraag dit meer om te checken of het inderdaad logisch is als het om een striae gaat. Dus (nogmaals) mijn vraag: kan antibiotica zorgen voor borstgroei of zijn de strepen vermoedelijk iets anders? Kon er in de bijsluiter namelijk niks over vinden.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Voor zover mij bekend is dat geen bijwerking van antibiotica. De reden zal dus ergens anders moeten liggen.

Reageren
Reageer op: Striae door actibioticagebruik?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.