Deukje of striae?

Online ZorgZus

Hoi hoi

Allereerst ik heb zelf een flinke boezem. Doordat ze gegroeid zijn in een best korte tijd (aangekomen) merk ik dat ik op mijn borsten striae heb, niet de rode strepen maar het zit meer in diepe lijnen in de borst.

Af en toe houd ik mijn borsten in de gaten  ik ben 37 jaar en dan is het wel tijd om de boel in de gaten te houden. Ik tilde zojuist mijn arm op en zag een "deukje" bij mijn rechterborst. Deze zit ietwat aan de zijkant. De reden dat ik "deukje" zeg is omdat ik niet weet of dit nu wel een deukje is of gewoon ook striae. De zon scheen er fel op en zag alles wat duidelijker. Als ik mijn arm weer omlaag hou dan is het weg! Til ik mijn arm op dan is het er weer en deukje is wel vergezocht, het is meer een klein gleufje. 2 maanden heb ik nog een borstonderzoek gehad bij de huisarts en heeft ze gevoeld en had gelukkig niks gevonden.

Het lijkt me dat, als het een echt deukje was dit toch ook blijvend zou zijn als ik mijn armen naar beneden doe? En als ik me borst bekijk in normaal daglicht zie ik dus niks..

Lang verhaal sorry, maar voel me alleen als hypchonder een beetje paniekerig..

Reageer

Dat verandert niet binnen 2 maanden als je een onderzoek hebt gehad.

Reageer

Nee dat dacht ik zelf ook al, maar is zo'n deukje ook ten alle tijden zichtbaar? Als ik bv mijn arm omlaag doe zie ik echt niks. Net heb ik weer gekeken met de zaklamp erop en zag weer niks. Zoiets zou dan zichtbaar moeten zijn en blijven?

Reageer

Ik denk dat het spiertje is

Reageer
Reageer op: Deukje of striae?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief