Zoeken Vraag het forum

Borstonsteking help?????

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ali

Ik heb 3 maanden geleden een borstonsteking gegad met een antibiotica kuur was die weg, nu heb ik sinds gister aan de andere kant een borstonsteking. Wel weet ik dat ik vaker aan me borsten zit laatste tijd en duw. Kan dat de reden zijn tot de onsteking? Ik geef geen borstvoeding ben 25 jaar oud en zit in een erg stressvolle situatie al 3 maanden

8 reacties
    Reageren
    Ali

Vandaag weer begonnen met antibiotica en ik merk meteen verschil betekent dit dat het niks gevaarlijks is ?

Reageren
    John (moderator)

Dat zal niks gevaarlijks zijn maar als je er voortdurend aanzit, kun je erop wachten totdat je weer klachten gaat krijgen

Reageren
    Ali

Dus ik hoef me geen zeldzame vorm van kanker in me hoofd te halen of iets? En het kan dus door het aanraken dat ik bacterien in de tepels doe waardoor die onsteekt ?

Reageren
    Ali

Het begon ook gister heel spontaan binnen 2 uur had ik het het doet pijn en hij is opgezwollen

Reageren
    John (moderator)

Klieren kunnen gaan ontsteken als je er te veel aan frunnikt

Reageren
    Ali

Dus het is geen borstkanker en daar hoef ik me niet druk om te maken? Sorry ik ben beetje paniekerig en ben erg gestrest zou het ook door stress kunnen

Reageren
    Ali
    John (moderator)

Dat heeft borstkanker niets te maken. Dat is echt van er te veel aanzitten

Reageren
Reageer op: Borstonsteking help?????
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.