- Anoniem24 februari 2013 om 11:00
Hallo
Kunnen jullie mij helpen ik ben 14 jaar en ik heb een beetje puntjes en ik ben niet ongesteld al mijn vriendinnen zijn wel al ongesteld en die zijn nog jonger en die hebben wel borsten help me alsjeblieft ik en zo bang dat ik geen borsten krijg
X anoniem
3 reactiesReagerenQuote24 februari 2013 om 11:26anoniem24 februari 2013 om 15:02Ik heb dat ook gehad. Ben na mijn 14de pas ongesteld geworden. Dit kwam omdat ik te licht was. Je lichaam krijgt door je gewicht ( dit wordt meestal voor een deel bepaald door je borsten ) een seintje voor ongesteld worden. Dus ik moest van de dokter heel veel eten. Geen maaltijden overslaan, geen koekjes mee naar school, maar vier boterhammen. En dan nog 2 bij het ontbijt. En ’s avonds minstens een goed bord voer, dan komt het goed 🙂
ReagerenMarian24 februari 2013 om 22:56Ook ik had problemen met mijn ongesteldheid .Ik was al vijftien,had nog nergens last en vond dit eigenlijk wel best zo. Mijn vriendinnen klaagden over pijn e.d. en ik voelde me lekker vrij.Dat ik nog geen borsten had,vond ik ook nog niet zo erg.Ik moest toen naar een gynaecoloog,die bevestigde,dat ik gewoon een late puber was en dat het vanzelf goed zou komen.Ik droeg toen een kleine maat beha en stopte daar een zakdoek in en zo voelde ik me toch een beetje vrouwelijk.Nu, een paar jaar later is alles oke!en ben ik vrouwelijk,met mooie borsten.Je moet het de tijd gunnen.Ik weet dat je dit moeilijk vind,maar geloof me,het komt allemaal goed. Succes,Marian
Reageren