- trudie kramer23 augustus 2015 om 17:26
Ook ik heb bijna idem klachten in mijn linker oksel en doortrekken naar de linkerarm. Voel en zie wel een kleine zwelling tov de rechter-oksel. Bij een aantal zussen zijn al ooit knobbeltjes en cystes weggehaald en 1 zus had borstkanker. Ben toch van plan om maar even een afspraak te maken. wat zeggen jullie?
Anoniem17 januari 2016 om 23:41Wat heeft jouw gezondheid voor prijs? Denk dat je er wel geld voor over hebt
ReagerenAnoniem5 februari 2016 om 08:36Ben 20 jaar en zit nu met dezelfde klachten. Het was een opbouwende steekgevoel dat nu redelijk sterk geworden is. Heb verder nergens last van en voel me prima. Hopelijk verdwijnt het zonder enig actie te moeten ondernemen.
ReagerenBianca15 juni 2017 om 22:14Ik heb precies hetzelfde last van borst oksel en schouder en huisarts voelde vrijwel meteen aan mijn borst dat het mastopathie was. Schouder kreeg ik nu last van dus vroeg me af of het erbij hoort
Reagerenanoniem22 november 2017 om 19:17
Reagerenik heb deze klachten ook onpretig gevoel linker borst en oksel en schouder maar niemamd weet wat het is ik dacht eerst dat het vernauwde aderen waren huis arts zegt van niet ik ga tog maar weer een afspraak maken. en nog iets toen ik vitamine d pillen inam elke dag 1 toen was het wel een tijdje weg dus kan ook vitamine d tekort zijn.
Anoniem28 november 2017 om 13:59Ik ben een meisje van 13, en onervaren enzo :P, maar ik heb hetzelfde. Mijn dokter heeft gezegd dat ik hyperventilatie heb, en daardoor steek op mijn borst enzo. Het kan ook zijn da je een angststoornis hebt (klinkt ernstig) maar ik heb daar dus ook een beetje last van. Ik weet niet meer hoe die heet maar met die stoornis denk je dus dat je een ernstige ziekte hebt, en de symptomen die je omschreef (druk op borst enz) horen daarbij. Sorry als ik nu helemaal ongelijk heb maar ik ben ook maar een kind van 13 ? Groetjes mij!
ReagerenAnoniem28 november 2017 om 14:01heb het even snel opgezocht en het heet: hyponchondrie
ReagerenPat11 maart 2025 om 09:53Goed dat mensen er nog eens op terug komen om een ander misschien wat te helpen.
ReagerenLiesbeth23 april 2025 om 00:22Beste
Ik heb hier ook last van.
Reageren
Mijn medische situatie is ook niet bevorderlijk… ik heb ms, met vooral links in het lichaam last, heb hidradenitis vooral in de linker oksel en axillary web syndroom ook links. Maar net als jij ervaar ik die pijn. Na rx, echo en bij gynaecoloog kwam er niets uit de bus.
Ik dacht eerst aan serratus anterior, maar ben het niet zeker. Ik vraag het nog eens na bij de kinesist.
De pijn is echt in het hoekje van de oksel en borst bij mij en straalt uit naar schouder en arm.
Heb jij dat ook? Het lijkt zo wat aan te voelen dat je je goed moet uitrekken om de pijn heel even weg te krijgen.