Zoeken Vraag het forum

pijn oksel, linker borst en rug

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mo

Hoi Lindewin , misschien een optie om even je darmen te laten checken. Gasvorming in je darmen , obstipatie kunnen ervoor zorgen dat je darmen opgezet zijn en je organen veel druk krijgen. Steken rond om je borst onder oksel en eventueel steken in de nek rug schouders kunnen vanuit darmklachten naar voren komen. Darmen zijn de 2de brein van ons lichaam. Een goed functionerende darm zorgt voor minder last in andere lichaamsdelen.

Elly

Sinds een tijdje pijn zijkant linkerborst.soms er onder of boven .soms neemt er een druk toe.wat op hart problemen lijkt.

Reageren
    Suus

Zou je dan niet beter je huisarts kunnen raadplegen, ipv een forum?
    Zodat er onderzoek naar de oorzaak gedaan kan worden en zo nodig door de arts op geanticipeerd kan worden?
    Dat zouden waarschijnlijk de meeste mensen dien als ze hartproblemen vermoeden.

Reageren
    Danielle

Ik heb voor de tweede keer een periode van pijn in linkerborst linker rug ter hoogte van borst pijn in oksel en nu deze tweede keer een bult onder mijn oksel. ( 5 weken)
    Ook zenuwpijn in linkerarm uitstralend tot duim.
    Ik gebruik afwisselend brufen en paracetamol maar dat lijkt soms wel maar ook soms niet te helpen. Als ik in bed lig verergert de pijn/ nare gevoel.
    Ik wacht op oproep echo.
    Ik ben 58 en heb zeer veel overgangsklachten, en slik hiervoor al jaren Femoston. Dat bevalt goed. Stoppen hiermee is geen optie, dat heb ik eerder geprobeerd.

Reageren
    Liese

Hoi,

Tussen borst en oksel zie je beide kanten een verdikking, ik ben vrij zwaar van borst, maar rechts bij mij is de verdikking toch groter, viel me al maanden geleden op toe. Ik mijn oksels wou scheren, dus hoe lang dat er al staat geen idee, ik wandel ook met mijn honden die soms al eens trekken, ik heb ook tietze, en door dit en zwaar te zijn van borst ook veel rugpijn en zo…
    Ik vind het wel raar dat de verdikking zo opvalt, precies een gezwelletje en voor jullie zeggen ga naar de dokter want ik weet dat dat het beste is, ik ben al geweest maar het blijft er wel staan dus ja…

Reageren
    John (moderator)

Het kan toch een spier zijn die wat groter is dan aan de andere kant. Wat zei de dokter dan dat het was?

Reageren
    Liese

Gohh ja, wat was het….

Volgens mijn huisarts is niet elk lichaam gelijk…en was gewoon een verdikking. Aan andere kant zie je dat ook een beetje…maar niet zo duidelijk.
    Omdat ik tweede opinie vroeg via andere dokter heeft die mij onder de echo gestuurd op mijn vraag want het was ook volgens hem niets…Op de echo hebben ze gekeken naar borst en oksel en er was niets te zien, moest me niet ongerust maken, maar het blijft er toch wel wat staan

Reageren
    John (moderator)

Het is inderdaad zo dat een lichaam niet symmetrisch is. Dus dat het aan de ene kant iets anders dan aan de andere kant is normaal. En er is naar gekeken. Er was niets bijzonders te zien. Misschien moet je gewoon accepteren dat het aan een kant iets meer/dikker is dan aan de andere kant. En dat het dus ook niet weg zal gaan. Ik denk dat het spier of vetweefsel is

Reageren
    Jacob

Ik heb alles wat jullie beschrijven ik ben er zelf achter gekomen wat het is steeds naar beneden kijken naar mobiel krijg je last van je nek straalt door naar de arm en borst heb het maanden gehad pijn nu is het over de arm en borst nu minder met mobiel bezig ben of naar beneden kijk probleem op gelost verkeerde houding dus.

Reageren
Reageer op: pijn oksel, linker borst en rug
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.