Zoeken Vraag het forum

geen borsten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • shirley

hallo ik ben een meisje van 18, bijna 19
    ik zit er heel erg mee dat mijn borsten nog steeds niet zijn gegroeid.
    ik draag 2 bh’s
    (75b) en opvulling ik voel me daar prettiger bij, maar ik ben dat wel een beetje zat. ik wil ook gewoon mooie ronde borsten ipv 2 dop erwtjes.

mijn vriend vind het geen probleem maar voor de mensen om me heen schaam ik me soms wel. veel mensen zeggen dat die ‘kleine borsten’ bij me passen, maar dan denk ik je zou eens moeten weten! ik heb helemaal niks alles wat jij ziet is nep.
    zelfs mijn goeie vriendinnen weten hier niks van, ik ben bang om het ze te vertellen en ik denk dat ik dat ook niet ga doen!

ik heb mezelf al die tijd en nu nog steeds voor de gek gehouden, maar het was om me eigen beter te voelen. door die opvulling krijg ik meer zelfvertrouwen. ben vroeger ook vaak uitgescholden voor platje en dat soort dingen. maar daar zit ik niet echt meer mee..

ook zit ik te denken aan een borstvergroting, en ben ook al aan het sparen. elke dag hoop en wens ik dat ze alsnog eens gaan groeien, en vooral straks met de zomer.. mij zie je niet in een bikini!

heeft iemand nog tips? behalve masseren en sesamzaadjes… ik zit trouwens wel aan de pil maar ben daar NOG niet dikker van geworden…

groetjes shirley xx

1 reactie
    Reageren
    shirley

meis, wat een goede beslissing om je borsten te laten vergroten. ga wel alsjeblieft naar een goede arts.misschien is die duurder en heeft een langere wachtlijst,maar gegeven advies hoe groot de borsten kunnen worden zonder nep aan te zien.dit maakt de ingreep wel verantwoorder.schrijf alle vragen die je hebt op papier, vraag bij het ziekenfonds na welke kosten je wel en niet hoeft te vergoeden. ik heb zelf ook implataten naar grote tevredenheid.
    wat mensen ook zeggen, het is JOUW lijf en JOUW gevoelens.zelfs als je partner zegt dat het niet uitmaakt of je grote /kleine borsten hebt, meis het is jouw lijf. onthou wel doe het echt voor jezelf.een vrouw bestaat niet alleen maar uit borst, maar het maakt wel dat je je vrouwlijker voelt.
    alles bij elkaar zal het wel wat gaan kosten, maar het is wel iets wat in je lijf wordt gedaan. bedenk ook dat er complicaties kunnen optreden.
    ik kan alleen maar zeggen, ik ben er heel gelukkig mee.ik heb een b/c cup. groeten corin

Reageren
Reageer op: geen borsten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.