- susanne23 augustus 2011 om 14:39
wie heeft er ook last van mastopathie
dit zijn goedaardig klierweefsel en cystes in de borstenik heb hier nu 5 jaar last van en blijf elk jaar voor controle
die mama grafie is vetpijnlijk met al die knobbels in je borsten zeg
de ene arts vind het onzin dat ik elk jaar onder controle blijf terwijl de andere juist ook elk jaar een mri er bij wil maken
ik weet nu zelf niet meer wat ik er van moet denken
elk jaar voor de controle ben ik weer mega nerveusblijven jullie ook onder controle >
met mamagrafie en echo
of ook met mri2 reactiesReagerenbrenda A23 augustus 2011 om 16:03ja, dat herken ik, de ene arts wil je elk jaar zien, de andere zegt dat het niet hoeft.
Reageren
maar omdat je zelf de borsten zo niet kan onderzoeken, zou ik gewoon elk jaar maar gaan.
groetjes, brendaregina26 maart 2012 om 06:59hoi. ik ben regina en heb nu al paar jaar mijn beide borsten vol met cystes.heb er niet zo heel veel last van alleen verleden week dinsdag voelde ik een enorme harde knobbel in mijn linkerborst,mee naar de huisarts geweest.hij meete 3cm,dus behoorlijk groot.donderdag moest ik al naar het ziekenhuis,een mammo en een echo laten maken.op de mammo kunnen ze niet veel zien want er zitten letterlijk duizenden cystes,echt ongeloofelijk.zelfs nu onder mijn oksels,en dat maakt me toch onrustig.vandaag tussen de middag wordt ik in een medisch team besproken en krijg ik daar telefoon over.je hoort en leest zovaak dat goed aardige cystes toch kanker kan worden en dat baart me erg zorgen.wie heeft ook zo iets?en ik hoorde iets over een operatie dat je de inhoud van je borst kunt laten weghalen en implantaten kunt plaatsen.heeft iemand hier iets over gehoord.want wegspuiten heeft bij mij totaal geen zin want de ene is weg en de andere komt al weer.
Reageren