- chocomoesj22 januari 2011 om 18:58
Hey!
Sinds iets langer dan een week heb ik pijn aan de zijkant van mijn linkerborst. Het is dus niet echt mijn borst zelf, maar eerder het verlengde van mijn oksel. Het doet erg veel pijn bij bepaalde bewegingen en ook als ik erop lig ’s nachts doet het pijn. Als ik erop duw doet het ook pijn.
Ik heb momenteel examens en ik dacht dat het mss een spier was fzo door steeds in dezelfde houding te zitten. Maar omdat het blijft duren maak ik mij toch wat zorgen. Ook als ik diep inadem en als ik hoest doet het meer pijn.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?4 reactiesReagerenDewia30 januari 2011 om 11:46Hoi,
Ik heb ook zoiets gehad met de zomervakantie vorig jaar, klopt het dat het ook een beetje hard is?
want ik heb precies het zelfde wat jij zegt als je er op drukt of er op ligt enzo dan doet het extra pijn, ik heb het ook heel erg als ik mijn bh uit doe, ik weet niet als jij ’s nachts slaapt met bh (sommigen doen dat), maar dat kan daar mee te maken hebben
Tip: is trouwens heel slecht slapen met bh..
‘k hoop dat ik een antwoord terug krijg
x
ReagerenFreek30 januari 2011 om 16:18Wat zei de huisarts? Heeft de huisarts de oksels onderzocht? Schouder problemen kunnen zo diverse oorzaken hebben dat we echt meer informatie nodig hebben om jullie verder te kunnen helpen.
Reagerenslissy28 februari 2024 om 09:39Ik ben 76, Man. Ik heb laatst pijn op de linker borst vloeiend naar mijn oksel.. Mocht niets meer doen ivm mogelijk infarct. Na katheterisatie bleek kransslagader vrij van kalk.
Reageren
De pin op de borst heb ik nog steeds. Welke andere mogelijke oorzaak kan dit hebben?Suus28 februari 2024 om 10:52@Slissy
Ik zou aan de huisarts vragen verder onderzoek naar de oorzaak te (laten) doen.
Reageren
Men kan hier mogelijke oorzaken noemen,maar dan weet u nog steeds niet wat nou bij u de pijn veroorzaakt en of daar iets aan gedaan zou kunnen/moeten worden.