Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke linker oksel, wat zou dat zijn ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Robert

Sterkte Sheila!

Sheila

De uitslag bracht niet echt duidelijkheid. Toen ik onder de scan ging was de zwelling al ver weg. Ze hadden me veel eerder onder die scan moeten doen.

Maar er wordt voor mij nu een afspraak gemaakt bij de reumatoloog want de chirurg wist het ook allemaal niet meer. Aangezien ik allemaal vage klachten en pijntjes heb leek hem dat het beste.

Dus wordt weer vervolgd…

Reageren
    Djenny

En? Uitslag? Ik. Heb dezelfde klachten…. Pijnlijke oksel straalt Door naar de borst en ook extreem haaruitval

Reageren
    Heleen

Hai Djenny, ik raad je aan om naar je huisarts te gaan. Het hoeft niets voor te stellen, maar als je niet een kort onderzoek laat doen, blijf je in twijfel.
    Dus: hup naar de huisarts.

Groet Heleen

Reageren
    Anoniem

Ook ik heb sinds kort pijn in de oksel heb het wel eens meer gehad maar kort en dacht ik dat het door de deodorant kwam maar nu heb ik niks gebruikt en is het erger als voorheen trekt naar mijn rug ze hebben van alles gedaan maar is niks uitgekomen nou ik wacht wel dat het weer weggaat ik word ook gek van doktertje lopen .

Reageren
    Anoniem

Sorry even toevoeging ik heb geen haaruitval en mijn naam is Jos.maar ik hoop wel dat het weer gauw weggaat.

Reageren
    John (moderator)

Jos,
    waar zit de pijn precies en waar voel je ze dan in de rug? Hoe zou je pijn beschrijven?

Reageren
    Anoniem

Al gedacht aan de ziekte van Lyme ?

Reageren
    Anoniem

Ik heb ook pijn in mijn linkeroksel, geen haaruitval en geen gezwollen klieren. Dokter zegt ga maar naar de fysio….

Reageren
    Anoniem

Hi Sheila

Inmiddels zijn we paar jaar verder maar googelend ben ik hier gekomen. Ik heb hetzelfde. Bij vlagen zeer pijnlijke oksel, voelt als de spier. Heb er dan ook koorts bij en slik hele dag door paracetamol maar het helpt eigenlijk geen klap. Mammo gehad, echo gehad, niks te vinden. Is er bij jou nog iets uitgekomen?

Gr henriette

Reageren
    Anoniempje

Hoi allemaal, ik heb september 2017 precies spierpijn onder mn oksel gehad. Verder geen bijbehorende klachten. Van alles gesmeerd dacht dan gaat het wel over. Van de een op andere dag zat er een dikke bult en kon ik mn arm niet meer bewegen. Eindstand: ik had een abses. Onwijs pijnlijk! Toen ook te horen gekregen dat je daar gevoeliger voor kan zijn.

Reageren
Reageer op: Pijnlijke linker oksel, wat zou dat zijn ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.