Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke tepels

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • sillebill

hallo ik ben een meid van 23 jaar en heb ook al last van me tepels ze zijn ietjes groter dan normaal na mij gevoel en ze doen zeer as er water stralen op kom of als k eraan zit heel vervelend wat kan het zijn volgens jullie , sommige berichies die ik lees kan k wel beetje plaatsen kan iemand mij helpen

pijnlijke jeukende tepels

ik heb de laaste 2 dagen pijn en jeuk aan allebei
    me tepels en als je er op drukt doet het ook pijn
    ik vraag me af waar dat dan aan kan liggen
    ik kan niet zwanger zijn want ben al 3 jaar alleen
    en ongesteldheid krijg ik ook al een jaar niet meer

Reageren
    Imke

Geen menstruatie meer? Ben je in de overgang? Hoe oud ben jij?

Imke

Reageren

Ziekte van Paget (van de huid) is een vorm van borstkanker die zich in de opperhuid uitbreidt en daarbij de huidcellen verdringt. Dit presenteert zich vooral bij de tepel in de regel aan 1 kant, en lijkt soms bedrieglijk op eczeem met roodheid, schilfering, soms uitvloed of intrekking van de tepel. Regelmatig is er ook een knobbel in de borst te voelen:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Paget_%28tepel%29

Reageren
    Annie noniem

Hey,

Ik heb ook pijnlijke tepels en ik weet ook niet waar dat vandaan komt, ik word wel over een paar dagen o.g.

Reageren
    Anoniem

Zie de doctor dan;
    Hier kan men hun ervaring mret j delen.

Reageren
    Sanneke

Hallo, heb sinds paar dagen geleeen ook last van gevoelige tepels en enkel als k er lichtjes aankom.

Ben al 2 x nr dokter geweest, test gedaan en bloed laten trekken, conclusie: ben niet zwanger, maar kwil ook wel weten wat het zou kunnen zijn.

Reageren
    lol

Ik hebt zeer pijnlijke tepels gewoon en als ik er aan kom

zwanger ben ik niet want ik heb een test gedaan

iemand die me kan helpen aub

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Wendy

Dag Dames,

Het laatste antwoord lijkt me correct in de meeste gevallen.Rond de cyclus ( 14 dagen na je ongesteldheid) èn tijdens zwangerschap èn tijdens menopauze (oftewel je overgang 47-55 jr) kan je hele gevoelige momenten hebben.

Moodswings, zèèr gevoelige tepels, slechte spijsvertering (gevoelig voor zetmeel, bloem, rijst enzo) èn pijnlijke spieren èn hoofdpijn…

Kortom, je hele huishouding (hormonen) zijn van de waps.

Helaas houdt onze gehele maatschappij hier niet rekening mee en klagen mannen hier makkelijk over, maar voor vele van ons is het een hel, voor andere gewoon vervelend.

Het vrouwelijk lichaam is erop gebouwd een veel hogere pijngrens te hebben als mannen ivm het baren van kinderen.(hopelijk verklaart dat een hele hoop).

Wat betreft het 17 jarig meisje met paarse vlekjes op haar tepel…het klinkt als de tekening vd tepel, maar check altijd alles bij onzekerheid bij een zorgzame huisarts…EN laat je NOOIT zomaar afschepen met crèmes of pillen, de medische wereld verdiend hier dubbel aan en zit vol met rotzooi.

Google je probleem en probeer dit eerst op te lossen met puur natuurlijke producten, de oorspronkelijke medicijnen komen nl uit de natuur.

SUCCES DAMES

XX

Reageren
    Wendy

Wil nog even reageren op, zie de dokter dan…

Tegenwoordig gaan veel artsen er vanuit dat je weet wat je hebt en enkel komt vragen om medicatie of een doorverwijzing.

Dit komt doordat je online alles op kan zoeken.

Doorzoek grondig alles over je klachten op internet en kopieer wat het kan zijn èn wat er aan te doen is.

Lees dit voor aan je arts en EIS een oplossing.

Bij twijfel…vraag een seccond opinion bij een andere huisarts.Daar heb je recht op en betaald al genoeg.Zorg dat je zeker weet wat je hebt, wat er aan gedaan kan worden en wat de gezondste remedie is.

Gezond eten is tegenwoordig onmogelijk, aangezien alles wat vers lijkt, niet vers is.

Let op Biologisch en Natuurlijk en lees altijd de onderkant vd verpakking.ALLES uit kas en fabriek is rotzooi.

Reageren
    Anoniem

Ik ben een meisje ik ben 13 jaar en heb sinds twee weken zo veel pijn aan mijn borsten .

Door wat kan het ????

Reageren
    John (moderator)

Het kan door groeischijven komen. Ga even naar de dokter en laat ernaar kijken

Reageren
Reageer op: Pijnlijke tepels
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.