Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke tepels

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • woesh

Hallo,
    Ik heb sinds 3 dagen pijnlijke tepels,alleen de tepels,niet de borsten.
    Het ligt niet aan mijn menstruatie want die is pas over 2 weken. Ook heb ik sex gehad voor mijn laatste menstruatie,zwanger ben ik dus niet.
    Ook krijg je pas klachten aan de borsten na 2 maanden+ in je zwangerschap.

Waar zal het dan aanliggen?
    Groeien mijn borsten?,anders deden die toch ook wel pijn?! Groeien mijn tepels alleen???
    Ik zou geen te grote tepels willen 😛
    Ik draag normale Beha’s die niet te strak zitten(ik weet mijn maat wel xD) Ik draag nooit geen beha,behalve als ik ga slapen,maar dan draag ik katoen en dat schuurt bij mij niet.
    Ik ben 17, en neem de pil al 3 jaar.
    Mijn vriend heeft er niet aangezeten dus daar zal het niet aan liggen. Een detail; ik heb cup C 75.

Ik hoop graag te horen waar het aan kan liggen.
    Groetjes!

42 reacties
    Reageren
    woesh

Stuur mij a.u.b. geen links door .
    Ik heb hier niks aan.
    Geloof me,ik ben al door een paar andere gegaan en dat was niet hoe ik het heb.
    Ik wil een ANTWOORD op de situatie die ik heb,geen links.
    Nee.,het ligt niet aan mijn ongesteldheid,nee,ik kan niet zwanger zijn.!!!!!

Reageren
    Sanne

Heb je de onderwerpen over gevoelige tepels en de relatie tot de ovulatie gelezen? Dat zu bij jou het geval kunnen zijn gezien de twee weken na de menstruatie en de cyclus duur van ongeveer een maand.

Reageren
    woesh

Hoi, ja dit heb ik al meerdere keren bekeken.
    Toen ik deze topic startte en 3 dagen pijn had aan mijn tepels zou mij menstruatie pas na 2 weken beginnen.Oftewel,het lijkt me niet dat het daardoor komt …
    Het enige wat ik wil weten of het normaal is,of ik me zorgen moet maken,of ik moet kijken hoe het volgende maand etc. is
    ik wil geen links doorgestuurd xD maar antwoord op mijn vragen,toch bedankt Sanne!
    De pijn is nu heel ver weg C:

Reageren
    Anoniem

Als de pijn 2 weken na de menstruatie komt, dan is dat toch rond de eisprong (ovulatie)?!
    Lees: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ovulatie

Reageren
    anoniem

Toen ik nog 17 was deden mijn borsten ook zeer, dit kwam doordat ze aan het groeien waren. Je bent nog jong en je borsteb groeien nog door tot je 21ste. In de ene periode kunnen ze harder groeien dan de ander. Groetjes

Reageren
    Charlene

Mijn tepels doon ook heel erg veel pijn en ook ik weet niet waardoor het komt. zelfde probleem als woesh heeft..alleen ben ik 26 jaar en ook ik kan niet zwanger zijn en ik gebrijk geen anticonceptie omdat ik geen hormoon mag hebben. Ook ik hoop op een antwoord!! HELP!

Reageren
    Anoniem

Als ik het koud heb, worden mijn tepels zo hard dat ze echt heel erg pijn doen.

Reageren
    Amy

Helaas denk ik toch dat jullie zwanger zijn of kanker speelt een rol

Reageren
    anoniem

Heey
    Ik heb ook pijnlije tepels maar alleen bij mijn linker borst. Op mijn rechter heb ik een beetje paarse vlekjes. Tips? Oja en bn 14

Reageren
    anoniem

ook ik heb verschrikklijk pijnlijke tepels sinds 2dgn mn volgende menstruatie is over 2 wk heb geen anticonceptie omdat ik zwanger probeer te worden laatste keer sex was 30okt. dit kan toch nog geen voorteken zijn van zwangerschap?

Reageren
    MA

Gewoon naar de dokter gaan!

Reageren
    Kim

Door de koude?

Reageren
    het antwoord.

2 weken voor de menstruatie dan vindt je eisprong plaats. Dat betekend hormoonschommelingen en voilá, de reden waarom ik(en vele andere vrouwen) elke maand, 2 weken voordat ik ongesteld moet worden, enorm gevoelige tepels heb.

Reageren
Reageer op: Pijnlijke tepels
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.