Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke tepels

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • DDJE

en bij mij dan ? ik ben 22, ik heb een inplanon en toch heb ik zelfs al een week gevoelige & pijnlijke tepels en niet mijn borsten, ook overigs soms last van me buik.. maar zwanger kan je bijna niet worden met inplanon en als je zwanger zou worden dan zou dat zeker niet goed zijn voor je baby. wie kan mij hiermee helpen dan ?

Jolet

Hallo DDJE, om te weten of je zwanger bent, kun je een testje doen.

Reageren
    DDJE

Ja ik kan wel een test doen maar ik heb een inplanon. dus dat maakt het bijna onmogelijk ?
    want ik voel mijn inplanon en ik kan hem zelfs vast pakken.

Reageren
    Jolet

Ik heb 11 jaar Implanon(s) gedragen maar nooit deze klacht gehad. Vreemd. Toch is ook een Implanon/Nexplanon niet 100%…

Groetjes

Reageren
    DDJE

dan ga ik toch maar een testje doen en plaats ik morgen de resultaat. Groetjes

Reageren
    Jolet

Hoi, lijkt me gewoon een goed plan. Dan kun je een en ander uitsluiten en dan zoeken naar andere oorzaken, toch? Anders blijf je gissen… Ben benieuwd.

Jolet

Reageren
    DDJE

ik was vorig jaar wel zwanger geraakt en toen was ik bijna 7 weken maar wel een miskraam gehad 🙁 het was niet gepland maar was wel welkom geweest in de familie. na die miskraam was ik met de pil begonnen en dat beviel me niet want vergat hem daarvoor ook elke keer. dus had ik voor die inplanon gekozen.

Reageren
    Jolet

Dus als ik het goed begrijp, ben je tijdens de Implanon zwanger geweest? Of heb je daarna de Implanon laten zetten?

Reageren
    DDJE

na mijn miskraam 2 maanden later ongeveer

Reageren
    Jolet

Hoi DDJE,
    Doe een testje en als het niet over gaat, laat een mammografie maken (Hoe oud ben jij?!).

Jolet

Reageren
    DDJE

ik ben zelf 22.. wat is een mammografie ?

Reageren

Een mammogram of mammografie is een afbeelding van de borstklier door middel van röntgenstraling (van mamma – borst, grafein- schrijven):
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Mammogram

Reageren
    DDJE

ik heb een test gedaan en is negatief.

Reageren
    Jolet

Ok, dus zwangerschap is uitgesloten. Heb je nog steeds zo’n last?
    Groetjes Jolet

Reageren
    DDJE

ja wel gevoelig ja.. maar had ook nog andere klacht en dat was bij me longen beetje pijn

Reageren
Reageer op: Pijnlijke tepels
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.