- anoniem25 augustus 2010 om 08:57
Hoi ik ben een vrouw van 34 jaar en heb in mijn rechter borst twee knobels zitten eentje voel je heel goed en de ander richting mijn oksel is nog niet zo groot zou het borst kanker kunnen zijn of een chyste? toen ik 30 was is mijn baarmoeder verwijderd daar zaten 6 vlekken in is onderzocht was niet kwaadaardig maar ben bang dat het nu toch mis is moest een mammografie maken daar zagen ze wat en werd doorgestuurd voor een echo maar niemand zei me waarom er in echo gemaakt moest worden is dan helemaal mis? ben zo bang moet vrijdag bellen voor de uitslag maar durf niet . groetjes annoniempje
1 reactieReagerenSamantha25 augustus 2010 om 16:20Ik vrees dat de komende dagen spannende dagen zijn want een knobbeltje in de borst is altijd verdacht voor kanker totdat het tegendeel is bewezen. Veel vaker zijn de oorzaken van knobbeltjes hormonaal of goedaardig, maar zonder de zekerheid van de beoordeling door een arts, ben je helaas niet zeker. Hoe lang had je al last van deze bultjes en hoelang ben je ermee doorgelopen?
Reageren