Zoeken Vraag het forum

Blauwe plek op borst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje

Sinds vorige week heb ik een blauwe plek op de linkerborst. Kan dit gebeuren? Weet niet of ik ergens tegen gestoten heb of niet? Als ik dit ga opzoeken kom ik direct uit bij borstkanker.

2 reacties
    Reageren
    Suus

Als jij niet weet of je je gestoten hebt, zal iemand hier dat ook niet weten……
    Maar als je je gestoten hebt, kun ook daar een blauwe plek krijgen.
    Om gelijk aan kanker te denken is nou wat overdreven, maar je kunt altijd even morgen je huisarts bellen om er naar te laten kijken als je er ongerust over bent

Reageren
    Setjr

Ik heb precies het zelfde en nu voelde ik ineens een dikke knikker bij de plek dat heb ik nog niet eerder opgemerkt, ik ga morgen gelijk even de huisarts bellen om het na te laten kijken, ik vindt dit erg beangstigend ook omdat ik me niet meen te herinneren dat ik me gestoten heb, ik ben wel aan het klussen verven van de kozijnen buiten dus heb wel tegen een ladder gestaan😢

Reageren
Reageer op: Blauwe plek op borst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.