knobbel

Online ZorgZus

heeft iemand misschien ook ervaring hier met een zichtbare knobbel in de borst?ik zie hem gewoon zitten zou dat een vetobbel kunnen zijn?ik heb wel stress de laatse tijd en af en toe steekt hij ook.

Reageer

hoi hoi

bedankt voor de links..
    ik heb alleen een ander probleem ik ben niet meer verzekerd.Is het niet raar om naar de huisarts post te gaan voor een knobbeltje?Dat is alleen voor noodgevallen toch?Ik loop hier nou al 4 maanden mee..en het lijkt erop dat ik niet 1 maar 2 knobbeltjes heb al voelt die ene meer als een strengetje...ik ben echt bang ik heb al veel stress achter de rug zelfs haaruitval van gehad en nou komt dit er ook weer bij

Reageer

zou om te beginnen een huisarts zoeken en zorgen dat je verzekerd bent.
    je kunt niet zonder verzekering!
    heb je financiele problemen, ga dan naar de Gemeente en vraag om hulp.
    Er zijn speciale loketten voor dit soort zaken.

met knobbels in je borst moet je inderdaad naar de huisarts, dat is niet raar, maar heel gewoon.
    succes, Brenda

Reageer

Sterker, je kunt je nu nog vrijwillig en zonder consequenties laten verzekeren. Als je nog langer wacht krijg je boetes, en die kunnen flink oplopen. Als je zelf je problemen niet kunt oplossen, zoek dan hulp en luister naar het advies van Brenda.

Reageer

hoi hoi

nog bedankt voor het reageren mensjes 😀
    ik weet dat is zeker snel moet zijn om me in te schrijven helaas gaat alles niet zo makkelijk.Ik en mijn vriend moeten beide weer verzekerd worden voordat het echt fout gaat.We wonen in een caravennetje en daar heb ik geen adres op want dat mag niet wegens permanent wonen.Dus moet ik eerst een geldig adres hebben.Maar goed even nog over m'n knobbel waar ik nu toch wel het ergste mee zit..ik ben vandaag ongesteld geworden en hij voelt duidelijk kleiner...ik hou het goed in de gaten en probeer zo snel mogelijk naar de dokter te gaan..
    groetjes ikkuh

Reageer

Inderdaad, met hele grote spoed je laten verzekeren, want het gaat je veel geld kosten en het is niet goed voor je gezondheid.

Als er een relatie bestaat met de cyclus is dat geen slecht teken, en zou dat in de richting van mastopathie wijzen.

Maar het enige en verstandigste dat je kunt doen is het laten onderzoeken door een arts.

Reageer
Reageer op: knobbel
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief