- ?14 augustus 2023 om 02:06
hoi! ik heb de laatste tijd sinds vorig jaar? regelmatig last van steken in me borst maar het is eigenlijk vrijwel altijd links. het word ook niet erger als ik inadem ofzo het is gewoon soms uit het niet even en dan weer weg en dan komt het later weer terug. ik heb al meerdere keren me hart laten checken bij de huisarts en ziekenhuis zelf (waar ik regelmatig heenga voor een eetstoornis) en ze zeiden alletwee dat er niks is . maar wat zou het dan wel kunnen zijn? is het omdat ik een eetstoornis heb tijdens puberteit en dat het een soort groeipijn is ofzo? of misschien me postuur want ik lig wel vaak raar omdat door me eetstoornis ik vaak pijn heb aan me rug dus dan leun ik op me bed maar op me linker arm. nou goed heeft iemand een idee? want het is heel irritant 🙁
3 reactiesReagerenSuus14 augustus 2023 om 08:22Je zou er eens mee naar een fysiotherapeut kunnen gaan,misschien kan die een oorzaak vinden.
ReagerenJohn (moderator)
14 augustus 2023 om 14:44stress spanningen de eetstoornis en hyperventileren
ReagerenAlias21 augustus 2023 om 09:59Hoi,
Reageren
Deze probleem heb ik ook,precies wat jij voelt alleen linker kant,ik heb alle onderzoeken gedaan en mammografie 5 maanden geleden.
Maar die pijn komt uit ribben van de borstkas en dat heet tietze syndroom zei huisarts.