Temorgend heb ik een echo laten maken van mijn borsten.
Had tijdje geleden extreem veel last van gevoelige borsten en huisdokter voelde niets gek, maar zij laat altijd afspraak maken voor zeker te zijn.
Dus bij echo kwam eruit dat ik veel klierweefsel heb, cystes (wat ook veel voorkomt bij vrouwen met veel klierweefsel) maar er was ook een 'knobbel' waar dokter van vermoed dat het fibroadenoom is. Dat zou ook gewoon goedaardig zijn.
Maandag ga ik met huisarts resultaten bespreken en horen voor een punctie. Dit om uit te sluiten dat het zeker niet kwaadaardig is.
Ik voel toch best wat angst.. iemand dit al meegemaakt? Is de kans echt klein dat het kwaadaardig is?
Als ik bv op internet wat zoek kom ik best veel verhalen tegen van vrouwen waarbij hen werd verteld dat het fibroadenoom was, maar toch kanker bleek.
Ben 30 jaar en borstkanker zit niet in de familie.
Voel zelf ook geen bultjes ofzo.
Halllo. Ik heb hetzelfde gehad ook ik voelde niks en huisdokter ook niet toen ik een echo had werd een fibradenoom gezien maar voor zekerheid toch een echo genomen om kwaadaardig uit te sluiten. Ik heb net als jou ook 2-4 dagen in extreme spanning en angst geleefd dat t toch kanker is ook vanwege de verhalen indd op het internet. Maar het was uiteindelijk niks.
@alias
Ik hoop echt dat bij mij hetzelfde verhaal zal zijn! Moet jij nu iets doen met die fibroadonoom ( laten weghalen of jaarlijkse onderzoeken ofzo?)