- Ikke24 augustus 2022 om 19:43
Dank je wel john
Ikke25 augustus 2022 om 16:20Hoi John,
Ik ben toch langs de huisarts geweest. Zij heeft toch even gevoeld en kon de verdikking ook voelen. Ze zei het is een heel kleine knobbeltje maar zelf zegt ze er niet ongerust over te zijn. Het kan ook mijn rib zijn die er wat doorsteekt of een vetmassa (ben ook wat afgevallen waardoor alles meer uitsteekt). Het knobbeltje heeft meer een langwerpige vorm die precies op mijn rib ligt. Ze heeft ook de mammografie en echo erbij genomen en kon alleen vertellen dat ik me echt geen zorgen hoef te maken..
Ze heeft me voor dat knobbeltje wel doorverwezen voor een echo, eigenlijk meer voor mijn gemoedsrust.
Nu heb ik morgen een afspraak en heb het gevoel alsof ik onnodige stress over mijn hals heb gehaald 🙁
ReagerenJohn (moderator)
25 augustus 2022 om 16:31Als je de echo laat maken weet je in ieder geval wat er dan aan de hand is
ReagerenIkke26 augustus 2022 om 12:05Hi john
Ik heb de echo laten maken en wat zag ik er tegenop. De radioloog heeft op de aangewezen plek gekeken met echo apparaat en kon niks vinden. Ben toen ook maar gaan zitten aangezien je de verdikking wat beter voelt. Hij had ook op die manier gekeken maar kon niks vinden behalve een vetbultje van 3 cm.
ReagerenJohn (moderator)
26 augustus 2022 om 18:18Niks aan de hand dus
Reageren