- Bezorgdemama11 juli 2018 om 20:45
Oké ik maak me toch een beetje zorgen. Ik ben moeder van 4 en nu 10 weken aan het borstvoeden. Ook ben ik onder de 30 dus ik val zo niet echt in de risico groep voor borstkanker, maar toch maak ik me zorgen nadat ik het een en ander opmerkte aan m’n linker borst.
Een klein poosje ontzettende pijn in m’n oksel. Wie weet opgezette klieren? Ik werd wel verkouden rond die periode.
Ook vind ik m’n tepelhof ineens een vreemde vorm hebben. Ze waren al niet meer mooi rond, maar groot en ovaal. Nu lijkt 1 kant smaller te worden, meer een peervormige?!
Ook heb ik een behoorlijke blauwe plek op mn borst. Ik dacht eerst dat m’n kindje dat had gedaan, maar het zit meer aan de onderkant. Het komt ook niet van m’n bh beugel. Ik maakte me er eerst niet druk om, maar gezien de combinatie met de rest…
En nu zag ik zojuist een klein deukje/gaatje juist daar waar de blauwe plek ook zit. Het is een heel klein plekje.
Een heel verhaal, maar is dit iets om me zorgen om te maken, of hoort het bij het borstvoeding geven? (1e keer dat ik bv geef) ik hoor graag jullie mening.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
11 juli 2018 om 21:14Alles is mogelijk, maar als je er ongerust over bent, is he toch verstandiger om naar de huisarts te gaan.Die kan ernaar kijken en je wellicht meteen geruststellen
Reageren