- MeisjeVan165 februari 2018 om 19:37
Hoi hoi,
Twee dagen geleden zag ik dat er rond mijn tepelhof een rode plek zit. Ook lijkt het meer ‘gerimpeld’ dan de rest. Ik heb een jeuk en het doet ook geen pijn, maar de rode plek gaat niet weg. Ik vind het ook lastig om te voelen of er verschil in zit vergeleken mijn andere tepelhof, omdat mijn borsten ongelijk zijn. De rode plek zit op mijn borst die wat groter is dan de andere, en voelt ook harder aan dan op mijn andere borst. (Maar zoals ik al zei, dat kan misschien omdat mn borsten wat ongelijk zijn.) Ik heb aan m’n moeder gevraagd of ik misschien toch naar de huisarts moet, maar zij denkt dat er niks aan de hand is. Maar ik dacht dat het geen kwaad kon om het nog even hier te vragen.
Moet ik toch naar de huisarts? En zijn er misschien andere die zoiets ook hebben gehad?
Ik hoor het graag!
-meisje van 16 jaar
2 reactiesReagerenMeisjeVan165 februari 2018 om 19:38Ik zie dat er “een jeuk” staat, maar dat moet “geen jeuk” zijn. Sorry voor het ongemak!
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2018 om 23:58Het kan een vorm van eczeem zijn of een irritatie. Als je er last van hebt, ga dan naar de huisarts
Reageren