- Fit4 januari 2017 om 20:53
Nou tandor ik weet niet wat dit is maar de pijn is er nog steeds.. heb paracetamol gedronken en de pijn blijft aanhouden. Dit kan toch niet goed zijn :'(
John (moderator)
4 januari 2017 om 21:03Het enige wat ik je kan aanraden is, om naar de huisarts te gaan een andere pijnstiller te vragen. Ik kan er zo zonder enig onderzoek moeilijk iets over zeggen
ReagerenFit6 januari 2017 om 16:31Hoi tandor ben ik weer (voel me lastig sorry daarvoor )
Ben gisteren naar de HA geweest en deze heeft me op het hart gedrukt dat er niets aan de hand is. Ook geen ontstekingen of dergelijke dingen als mastophie te bekennen. Ook helemaal schoon bij de oksel klieren. Natuurlijk ben ik gerust! Had zelfs gisteren ineens geen greintje pijn gehad na dit nieuws. Huisarts zei dat ik me geen zorgen moest maken.
Natuurlijk ben ik blij hoor alleen wordt continu geconfronteerd met deze grote borst. Is het ook mogelijk dat er in de ene borst ineens meer vet/klier weefsel kan ontstaan? Ben in 1 jaar tijd 13 kilo aangekomen nadat ik gestopt was met pil. Eigenlijk is sindsdien me hele hormoonhouding op de schop.
ReagerenJohn (moderator)
6 januari 2017 om 18:25Je bent niet lastig hoor.
Maar eigenlijk geef je zelf al aan waar het probleem zou kunnen liggen:
“Ben in 1 jaar tijd 13 kilo aangekomen nadat ik gestopt was met pil. Eigenlijk is sindsdien me hele hormoonhouding op de schop.”
Als je daar je borstomvang bij optelt, is het nog zo raar dat je klachten hebt. En dan natuurlijk nog de stress en de angst. Het is niet zo raar dat er dan verschil zit in de borsten onderling. Alleen bij een kleine cup valt het minder op.
ReagerenFit8 januari 2017 om 00:00Klopt tandor.. alleen Ik las laatst een stukje waar me haren overeind gingen staan. Iets met een borstkanker variant genaamd inflamoter carnicoom (ik weet niet of je ’t zo goed uitspreekt) dat is ook als je borst ineens groter is en gevoeliger en ik werd ineens echt angstig. 🙁 ik snap dat mijn gewicht heeft bijgedragen hoor maar ik denk ook dan zou ik last hebben van2 borsten
ReagerenJohn (moderator)
8 januari 2017 om 00:33Een inflammatoir carnicoom zou natuurlijk wel gevonden zijn bij de mammografie.
Dat last hebben van 2 borsten is een denkfoutje. Dat hoeft namelijk niet per definitie. Borsten zijn nooit symmetrisch. Maar zoals ik al schreef: bij kleinere cup maten valt het minder op.
Had je al een afspraak gemaakt voor een borstverkleining?
ReagerenFit8 januari 2017 om 04:48Hoi tandor misschien staat me reactie er 2 keer maar er ging iets mis. Ik ben dmv internet erachter gekomen dat er verschillende borstkanker bestaan waarom de inflammatoir carnicoom en soms beweren bepaalde sites zelfs dat het niet te zien is op een mammografie vandaar me angsten.
Reageren
Een bvk verwijzing heb ik al moet alleen 10 kilo kwijt me bmi is 32 moet 30 zijn . Ik ben nu ook bezig met afvallenJohn (moderator)
8 januari 2017 om 11:29Je moet je niet laten leiden door wat er allemaal op het internet staat.
Een inflammatoir carnicoom is een tumor die daarnaast ook nog ontstoken is. De tumor zou dus wel zijn gezien.
ReagerenFit8 januari 2017 om 19:45Bedankt tandor voor je snelle antwoorden. Ik zal het laten rusten en er niet teveel mee bezig zijn. Ook het gegoogle ga ik mee stoppen je leest daar alleen horror verhalen en gaat het zelf linken met je eigen pijn 🙁
Groetjes
Reageren