Mijn baby van 12 weken slaapt ineens niet meer door. Ook overdag slaapt hij niet. Hij is on troost baar en huilt constant. Het lukt hem al 2 weken niet meer om zelf te poepen, dokter heeft gezegd extra water bij de voeding en vaseline gebruiken. Dit haalt niets uit. Hij eet wel heel goed maar je ziet duidelijk dat hij buikpijn heeft en ongelukkig is. Sinds twee dagen ook 3 witte blaasjes in zijn mondje en hij wrijft constant in z'n oogjes. Wat nu? Ik wil gewoon dat hij weer happy is.
Ik denk dat je er verstandig aan doet om met je kindje naar de kinderarts te gaan. Vraag aan de huisarts een verwijzing en laat een spoedafspraak maken.
Hey, mijn zoontje is 15 weken en was ook een tijd ontroostbaar. bij ons was het probleem dat hij gewoon constant honger had en daardoor huilde en weinig sliep! ondertussen zijn wij verandert naar speciale flessenvoeding, waardoor hij sneller verzadigd is ( een hele dikke pap). Hierdoor heeft hij dan weer last om stoelgang te maken, maar wij steken hem een suppootje op. je kan deze zo afhalen bij de apotheek, daar zit niets in maar stimuleert hem om te poepen. ( als je dit instopt, na 15 minuutjes maakt hij stoelgang)
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!