- anoniem29 april 2025 om 04:08
mijn vriendin en ik hadden vorige week dinsdag en woensdag sex, ik was beide keren niet klaargekomen omdat we snel gestopt waren. Vorige week vrijdag is ze begonnen met de pil slikken.
Vorige week donderdag en vrijdag had ze last van krampen in haar buik en vanaf donderdag tot vandaag heeft ze last gehad van buikpijn, hoofdpijn en misselijkheid. Toen we sex hadden was ze in de laatste dagen van haar ongesteldheid. Is ze zwanger?4 reactiesReagerenSuus29 april 2025 om 08:59Ze kan onmogelijk al zwangerschapssymthomen hebben.
Reageren
En als ze toch denkt zwanger te kunnen zijn, kan ze 2 weken na het contact een test doen.
Ze weet ook dat als ze niet op de eerste dag van gaar menstruatie met de pil is begonnen, ze pas na 7 dagen correct slikken beschermd is?John (moderator)
29 april 2025 om 12:51Is het de eerste keer dat ze met de pil begint of had ze een stopweek?
Reagerenanoniem29 april 2025 om 23:26de eerste keer.
ReagerenSuus30 april 2025 om 08:53Dan is ze pas na 7 dagen aaneengesloten correct slikken beschermd en kunnen haar klachten door de hormonen van de pil komen.
Reageren