- kyra12 mei 2010 om 15:17
hoi Linda,
tja, hier is ook niks veranderd. Ng steeds verhoging rond de 38. Meestal eronder trouwens. Het zal er idd wel bij horen dan, maar het zit me nog steeds niet echt lekker. gr Kyra
Martine16 september 2010 om 14:13Hallo,
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er uit voorgaande reacties nog wat uit is gekomen bij jullie kinderen met verhoging?
Mijn zoontje, van nu 16 mnd, heeft na zijn eerste longontsteking (hij heeft er nu drie achter de rug)inmiddels 9 maanden verhoging, zo tussen de 37.8 – 38.1 graden, we staan nu sinds augustus onder de kinderarts, maar we worden voor mijn gevoel van ’t bekende kastje naar de muur gestuurd.. Nu moeten we over 6 weken weer terug komen, maar ondertussen gebeurd er niets, uit het bloedonderzoek is niets uitgekomen, de longfoto’s zagen er goed uit en de KNO-arts kan ons ook niet verder helpen..
Als ik jullie berichten zo lees, krijg ik steeds meer het gevoel dat er niets uit zal komen, dat ze de oorzaak niet zullen achterhalen..
ReagerenJanneke20 september 2010 om 11:58Hallo,
Ik meet op dit moment ook meer frequent de temperatuur van mijn zoontje op, schommelt ook rond de 38 graden. Mijn zoontje is 14 maanden en staat ook onder behandeling van de kinderarts.
Woensdag gaan we naar de KNO arts, rode oortjes en keel blijven nl en kan ook de verhoging veroorzaken. Die moet dan beoordelen of daar iets mee gedaan moet worden.
We hebben ook een zweet test, om taaislijm ziekte uit te sluiten. Dit ivm groeiachterstand, periodes van koorts, en last van zijn luchtwegen. Maar ik vertrouw op mijn gevoel, dat laatste zal niet zijn! Ik denk dat buisjes en neusamendelen al veel schelen!
Tijdens de koorts / verhoging periode is hij wel meer hangerig en slaapt meer.Groetjes Janneke
ReagerenKyra12 januari 2011 om 14:36@ Martine:hier nog steeds hetzelfde. Ik meet heel af en toe nog eens en dan schommelt de temp ook tussen de 37,8 en 38,0. Hij is er niet ziek van.
Reageren
Waarschijnlijk komt er bij jullie ook niks uit de onderzoeken. Ik wil ook graag weten waar het vandaan komt, maar ik heb het nu wel los gelaten.Het hoort bij hem en zolang ze niet ziek zijn is alles okè. Succes ermee.Martine24 januari 2011 om 15:29@ Kyra,
Bedankt voor je reactie. Je hebt inderdaad, jammer genoeg, gelijk gekregen..
Bij de kinderarts is er niets uitgekomen, we moesten een periode van drie maanden zijn slaaptijden, voeding en uitjes aanpassen om te kijken of dat enig invloed zou hebben.
We zijn nu inmiddels drie maanden verder en er is jammer genoeg niets veranderd.
We hebben nu te horen gekregen dat ze verder niets meer voor hem kunnen doen’; ’t zal wel bij hem horen…
Het zit me niet echt lekker, omdat hij soms ook zo vermoeit kan zijn door de verhoging. Ik wil het nu nog bij een homeopaat proberen, misschien dat dat iets uit zal halen.Ik heb betreffende geposted berichten wel met veel interesse gelezen, er zijn blijkbaar veel kindjes met een verhoogde tempratuur.
Reagerenbrenda A25 januari 2011 om 10:31@ Martine :een goed idee.
Reageren
dus veel succes bij de homeophaat, maar zorg wel dat je bij een Klassiek Homeophaat terecht komt. Dit ook voor de andere moeders: ga er eens heen.
woon je in de buurt van Alphen a/d/ Rijn?
groetjes, BrendaVanessa25 februari 2011 om 09:43Misschien een blaasontsteking??
ReagerenKyra16 maart 2011 om 12:07bij mijn zoon geen blaasontsteking.
Reageren
Ben benieuwd naar de homeophaat.Kyra19 mei 2011 om 07:50@Martine: en hoe gaat het nu? En hoe was het bij de homeopaat?
ReagerenJob19 juli 2017 om 21:02Hallo Betty, ik zou eens proberen urine op te vangen en te laten testen. Ons dochtertje van 16 maanden had dat rond die tijd ook dat bleek uiteindelijk een blaasontsteking te zijn. T is zo uit de hand gelopen dat ze een ernstige koortsstuip ( epeleptische insult) kreeg en in t ziekenhuis aan de beademing terecht is gekomen. Zelfde verhaal ook vaak naar de dokter geweest en zelfs na t insult hebben we er op aan moeten dringen om haar urine te laten testen. Het bleek dus om n blaasontsteking te gaan. Dat kan natuurlijk makkelijk omdat er makkelijk ontlasting bij de vagina komt in de luier. Nu heeft ze daarna nog een keer blaasontsteking gehad maar waren we er optijd bij. Inmiddels heeft ze weer bijna elke dag verhoging maar dat zouden deze keer ook de tandjes kunnen zijn.
Reageren