- Alias10 december 2021 om 02:05
Hallo,
Ik hoop dat ik hier iemand kan vinden die mij kan helpen…
Ik heb een baby (nu net 1 jaar oud) die erg veel huilt in de avond en nacht, soms gaat het van huilen naar krijsen (alsof hij ze zin niet krijgt of wil krijgen) vanaf baby afs aan is hij al snel geprikkeld met geluiden en heeft heel erg weinig geduld.. met slapen deed hij het altijd wel zeer goed, hij sliep bijna altijd door! Nu sinds dat hij 1 is geworden huilt hij en krijst hij zowel elke avond en nacht, broekje is schoon / drinke gehad / getroost / dokter geweest niks aan de hand.. maar toch zijn we elke dag op in de nacht, ik heb gehoord dat je hem moet laten huilen als er niks aan de hand is en dit doen we nu ook maar hij kan UREN lang door gaan en soms 5 a 10m stoppe en dan huilt hij weer. We zijn bij de dokter geweest en hebben een controlle gedaan maar hij is niet ziek. Wat kan dit zijn? Ik hoop dat iemand een tip heeft wat ik kan uitproberen want na 7 dagen lang opzitten zijn wij echt kapot..
3 reactiesReagerenSuzan10 december 2021 om 11:33Hoi,
Het kindje van een vriendin van mij huilde ook veel,vooral als hij alleen in zijn bedje lag.
Reageren
Kinderartsen konden geen oorzaak vinden.
Zij is toen uiteindelijk met hem bij een speciale baby fysiotherapeut geweest en daar bleek dat hij erge last van zijn nekje had,waarschijnlijk als gevolg van zijn moeizame geboorte.
Daar is hij een aantal keer door behandeld en toen ging het echt veel beter met slapen en doorslapen.Danny19 december 2021 om 21:46Probeer eens draadloze apparaten uit te zetten ’s nachts. Wifi-router, mobieltjes, en als je een draadloze baby-monitor heb, ook die uitzetten, die zijn zeer sterk. Verder versterkers of andere draadloze apparaten, ook vragen of de buren hun mobiel niet naar jullie kan willen richten. Uit de antennes van nieuwere Smartphone modellen komen zeer sterke frequenties die ook van invloed kunnen zijn op de nachtrust van je kindje.
Ik ben benieuwd.
ReagerenKarel Borstebroek20 juni 2025 om 20:05Ik heb alle apparaten mijn huis uit gedaan. We gebruiken geen elektriciteit meer. Dat heeft geholpen voor mijn baby, 3 maanden oud. Ze huilt niet meer. Elektrische apparaten zijn de oorzaak. Net als het gebruik van zeep. Daar vergiftigen ze mensen mee. Het zit ook in ons voedsel mensen! Eet geen groente van de supermarkt. Enkel uit de eigen moestuin. Geloof niet in de pfas onzin. Ze willen gewoon dat mensen heen moestuinen hebben zodat de Jumboeer kan verdienen.
Probeer dat maar. Werkte hier gegarandeerd
Reageren