Zoeken Vraag het forum

Baby 5 weken huilt veel en elke twee uur honger, help?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lovemykids

ik heb een zoontje van 5weken, hij heeft om de 2uur honger en drinkt 120cc en huilt veel,,, wat kan ik doen?

3 reacties
    Reageren
    Anoniem1
    Ester

Als ze honger blijft houden zou ik gewoon 150 cc geven en kijken hoe het dan gaat. Het c.bureau zal wel zegen dat is teveel maar mijn ervaring is geen 1 baby is hetzelfde.

Succes en als er nog vragen zijn graag.

Reageren
    Mama

Ik gaf borstvoeding op vraag en dat 9 maanden lang. Ik heb niet eens een idee hoeveel cc ze heeft binnengekregen per keer, maar wel voldoende (en misschien teveel?) want elke 2 uur lag ze aan mijn borst. Op een gegeven moment had ze een bolle toet en een bol buikje, maar huilen heeft ze niet gedaan. De ontlasting was goed en ze groeide goed. Nu is ze al weer 11, 165m en 45 kilo… Doe wat je hart je ingeeft en wat Ester zegt klopt: elk kindje is anders.

Succes

Reageren
Reageer op: Baby 5 weken huilt veel en elke twee uur honger, help?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.