- Onzeker29 juni 2018 om 08:52
Hee,
ik slik al 3 jaar de pil, niet altijd op het zelfde tijdstip maar nooit vrgeten. Ik ben 03-06-18 weer begonnen met mijn pil strip, dus die week ervoor een stopweek gehad dus zat niet in mijn vruchtbare periode toen ik dit deed, heb 04-06-18 lopen kloten met een jongen. Hij is alleen met het puntje van zn penis in mij gegaan (03:00) ik heb toch de volgende dag om 19:00 een MAP Geslikt. Afgelopen zaterdag gestopt met de pil en dinsdag ongsteld geworden. Ik word meestal al heel weinig ongesteld maar dit is minder als notmaal. Kan dit ook innesteling zijn of komt het door de stress? Ik ben wel gewoon meteen 2 dagen na het stoppen van de pil ‘ ongesteld’ geworden. Wel heb ik last van rommelende darmen, komt dit door de stress?
Is er kans dat ik zwanger ben?
6 reactiesReagerenAnoniem29 juni 2018 om 10:07Denk dat het eerder door stress komt. Als je elke dag de pil geslikt hebt, dan is het bijna onmogelijk om zwanger te worden. Je bloedverlies hoeft volgens mij ook niet elke maand exact hetzelfde te zijn. Zou mij geen zorgen maken. Darmen reageren sowieso heel snel op stress.
ReagerenOnzeker29 juni 2018 om 10:16Bedankt voor het antwoord. Door de stress ga ik denken aan symptomen en krijg ik er ook nog echt last van. Zou ik een test moeten doen of niet nodig omdat ik en een MAP heb geslikt en niet vruchtbaar was en niet in mn ovulatie periodenzat?
ReagerenAnoniem29 juni 2018 om 12:13Lijkt mij niet nodig. Je zegt het zelf eigenlijk al + je bent ook nog eens ongesteld geworden.
ReagerenOnzeker29 juni 2018 om 13:08Ik had net wel opeens bruin bloed in mijn slipje zitten (4e dag menstruatie) is dit normaal of kan dit ook wat anders zijn? ) sorry voor onsmakelijk)
ReagerenJohn (moderator)
29 juni 2018 om 15:34Dat is toch een normaal verschijnsel
ReagerenNoa10 juli 2018 om 10:53Hoii,
ik slik zelf ook de pil, en ik heb ook wel is dat mijn ongesteldheid minder is dan normaal of dat er gewoon echt bijna helemaal niks kwa bloed uit komt.
dit is normaal heb ik gehoord, en alsnog denk ik als hij alleen met het puntje er in is geweest, en hij niet is klaar gekomen, dat je niet zwanger kunt zijn.
groetjes noa .
Reageren