- Kim4 april 2018 om 12:43
Hallo,
Ik slik al een jaar de pil. Wel moet ik eerlijk toegeven dat ik niet met regelmaat slik en er af en toe een vergeet. Nu heb ik sinds een paar maanden een vriend en moet nu voor het eerst ongesteld worden na dat we seks hebben gehad. De seks was zonder condoom maar is geen een keer in mij gekomen. Nu weet ik dat je ook zwanger kunt raken van voorvocht. Ik heb de afgelopen maand de pil constant geslikt. Nu ben ik na een avondje stappen zo misselijk geworden dat ik moest overgeven. Dit was om 8 uur sochtends ik hen de pil savonds om half 8 ingenomen. Daarna heb ik nog seks met mijn vriend
Nu ben ik uit paniek gestopt met de pil na ruim 1,5 maand slikken
Ik hoor nu ongesteld te worden maar krijg bruine afscheiding.Vanaf wanneer kan ik een zwangerschapstest doen en wat als ik wel zwanger ben?
Alvast bedankt
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 april 2018 om 12:54“Nu ben ik uit paniek gestopt met de pil na ruim 1,5 maand slikken, Ik hoor nu ongesteld te worden maar krijg bruine afscheiding.” Je slikte de pil door of had je we;l stopweken?
Reagerenkim4 april 2018 om 13:02Nu ik het terug lees heb ik het verkeerd gezegd
ik ben elke maand ongesteld ik wou deze maand door slikken en had dus 2 pillen extra geslikt maar ben toen gestopt omdat ik wou kijken of ik ongesteld werd
ReagerenJohn (moderator)
4 april 2018 om 13:14Het is niet zo vreemd als er eerst wat bruine afscheiding komt voordat de menstruatie er is. even afwachten dus
ReagerenKim4 april 2018 om 14:43mocht het wel zo zijn. Wat moet ik dan doen? Op internet staat allemaal vage dingen. Ik ben dan vanaf vandaag 6 dagen zwanger dus morning after wil niet
ReagerenJohn (moderator)
4 april 2018 om 15:12Je kunt even niks doen dan afwachten. Eerst maar eens kijken of je menstruatie komt. Als je menstruatie uit zou blijven, kun je over 10 dagen een test doen of naar de huisarts gaan.
Reageren