Zoeken Vraag het forum

Twijfel over de vader

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi. Even al mijn moed bijeen geraapt om deze vraag openbaar te stellen…geen negatieve commentaren aub.ik ben single en had in de maand januari 2018 seks met twee verschillende mannen. De eerste op 1 en 3 januari. De tweede op 21 januari. Nu blijk ik 12 weken zwanger. De arts zegt dat vermoedelijke conceptiedatum is rond 13/1. Maar rond deze dag had ik fus geen seks. Mijn laatste menstruatie was van 26-30/12/2017.
    Een dna test tijdens de zwangerschap is volgens mijn arts niet mogelijk. Wie denken jullie dat de vader zou zijn?
    Ben echt radeloos….. 🙁

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe lang duurde cyclus normaliter?

Reageren
    Anoniem

28 dagen normaal

Reageren
    John (moderator)

Bij een regelmatige cyclus van 28 dagen, is de eisprong tussen de 11de en 16de dag van de cyclus. Als de eerste dag van de laatste menstruatie op 26-12-17 was, dan  zou de eisprong en dus ook de conceptie rond 13 januari moeten zijn.  Van de  data die jij opgeeft, 1-3 januari en 21 januari zouden je dus eigenlijk niet zwanger geraakt kunnen zijn.

Je hebt buiten die keren die je opgeeft, in januari of februari geen onbeschermde seks gehad?

Reageren
Reageer op: Twijfel over de vader
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.