- Niemandweet3 december 2017 om 22:07
Beste, ik en mijn vriend proberen voor een baby’tje maar wij hebbe al voor de dag dat ik mijn menstruaties kreeg sinds erachter elke dag seks gehad en is ook al elke x in mij klaar gekomen ik had mijn staafje laten verwijderen voor te zien of ik mijn regels kreeg maar sinds dag 1 sinds het staafje is verwijderd hebbe we elke dag seks ik heb op de 21ste mijn regels gehad maar zou er nu al een kans zijn dat ik misschien al zwanger ben? Maar aldus we blijven proberen !
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 december 2017 om 23:09Die vraag kan niemand beantwoorden. Maar erg waarschijnlijk is dat niet .Daar zul je dan toch een test voor moeten doen. Maar dan zul je nog even mee moeten wachten. Als het goed moet je eisprong er nog aankomen. Die zul je toch eerst moeten hebben voordat je zwanger kunt raken.
ReagerenDominique5 december 2017 om 12:24Hoi allemaal,
aanstaande vrijdag laat ik mijn spiraal verwijderen en gaan we voor ons eerste kindje!
Ik slik al een tijdje foliumzuur en drink geen alcohol meer.
ik hoor van sommigen dat ze na het verwijderen direct zwanger zijn geraakt, nu ga ik daar natuurlijk niet van uit om teleurstelling te voorkomen.
Maar na het verwijderen moet je toch eerst ongesteld worden? Wil je überhaupt zwanger raken?
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2017 om 12:39Dat hoeft niet perse. Je kunt een vroege eisprong hebben waarbij de eicel bevrucht wordt. Dan krijg je dus geen menstruatie
ReagerenCatootje6 december 2017 om 23:38Hormonale anticonceptie legt je eigen hormoonhuishouding plat en het berooft je lichaam van allerlei voedingsstoffen als zink, vitamine B en magnesium. Extra goed voor je lichaam zorgen, je hormonen weer bijsturen met natuurlijke middelen en tekorten aanvullen kan dan zinvol zijn.
Reageren