- Anoniem11 mei 2017 om 11:15
Hallo allemaal ik ven vandaag 7dagen ivertijd wat dat niet normaal is en een week voor mijn maandstonden heb ik donker bruine afscheiding gehad, we hebben ook op de dag van mijn ovolutie sex gehad en vaak ook tijdens mijn vruchtbare periode normaal heb ik mijn menstruatie altijd oo tijd behalve nu, heb voolopig ook nog geen test gedaan omdat ik het niet zeker weet of ik zwanger zou kunnen zijn of niet kunnen jullie mij helpen?? Groetjes
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 mei 2017 om 11:31Daar kun je toch alleen maar achter komen door een zwangerschapstest te doen.
ReagerenSara23 mei 2017 om 14:03Hallo iedereen. Op 13 april kreeg ik sexuele omgang (veilig), maar een dag daarna, 14 april dus werd ik ongesteld. Ik heb een onregelmatige cyclus, maar ik twijfel toch. Het is vandaag 23 mei en ik ben nogsteeds niet ongesteld geraakt. Is het misschien zo dat ik zwanger kan zijn ?
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2017 om 14:081 dag voor de menstruatie kun je niet zwanger raken. Bovendien was het veilig! Je geeft zelf al aan, dat je menstruaties onregelmatig zijn.
Reageren